Erkenntnisse des Tages II…

erkenntnisseblog

Advertisements

3 thoughts on “Erkenntnisse des Tages II…

  1. Stefan says:

    Ich muss sagen, dass ich den BrightEyes-Typen als etwas klugscheißernden 18jährigen Dylan-Epigonen wahrgenommen habe, als ich ihn das letzte Mal hörte… hat sich scheinbar mächtig und nicht zu seinem Vorteil weiterentwickelt ;-)

  2. Jonny says:

    BAM. Als hättest Du den ganzen Tag auf meinem blog gelauert. Die Vorstellung gefällt mir….

    Was hast’n von ihm gehört, weißt Du das noch?

  3. Stefan says:

    KABOOM. Ich lauer nicht, ich falle ein.

    uff, das waren zwei Tracks von der “Saddle Creek wird 50”-Compilation, also Moment, (such such )…

    – something vague
    – one foot in front of the other

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: